Thursday, May 19, 2011

SELAMAT HARI GURU

                        
16 Mei saban tahun pastikan tiba
 Hari Guru, buat warga pendidik 

‘Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara’ menjadi tema

 Tugas mendidik semakin mencabar akal dan minda



SELAMAT hari guru! Ya, dalam kita mengejar cita dan impian, jangan sekali dilupa jasa dan pengorbanan insan-insan di balik kejayaan kita. Insan yang tidak pernah mengharap balasan, wang, atau segala pun melainkan kejayaan kita. Itulah seorang manusia yang dipanggil guru.EMM...walaupun masa sudah berlalu, saya rasa masih belum terlambat untuk update blog ini untuk semua guru2 yang pernah mengajar saya....terima kasih cikgu!

Jadi, dengan kesempatan sempena hari guru
saya nak ucap
SELAMAT HARI GURU..
HAPPY TEACHER'S DAY.. ^_^

Terutama sekali mereka yang telah mengajar aku. Jasa mereka memang tak dapat dinafikan banyak menyumbang kepada kemajuan diri sendiri. Sekali lagi.Tanpa anda, siapalah saya, siapalah peguam yang petah berhujah, siapalah doktor, siapalah akauntan hebat, siapalah bisnesman berjaya… tanpa anda, siapalah perdana menteri kita hari ini!


No comments:

Post a Comment